Menfaat ve çıkar ilgili özlü sözler

Menfaat karşılığı yapılan iyilik, iyilik değildir. İyilik, sebep ve netice zincirinin dışındadır. Mutluluğu ihtiraslar da değil kendi yüreğinizde arayın. Mutluluğun kaynağı dışımızda değil içimizdedir.
Tolstoy
Menfaat, her türlü faziletleri ve ahlaksızlıkları harekete geçirir.
La Rochefaucauld
Dünya menfaatleri için iyilik edenlerin iyilikleri, avcının kuşlara yem atması gibidir.
Beydeba
Araya menfaatlerimiz girmeyince hadiseleri elbette başka türlü, daha realist bir gözle görmeye, hakikaten daha uygun şekilde anlamaya ve yorumlamaya başlarız.
Ahmet Hamdi Tanpınar
Yalnız kendini düşünen insan, yumurtasını pişirmek için, gerekirse komşusunun evini yakar.
Anonim
Ne kemik uğruna köpek olduk
Ne menfaat uğruna çakal
Biz hayatımız boyunca hep dik durduk.
Yılmaz Güney
Menfaate dayanmayan bir dostluğun güzelliğini anlamayan, başkalarının dostluktan duyabileceği saadeti de anlayamaz.
Edward Young
Bu dünya menfaat dünyası. Menfaatini düşünmeyen insan olur mu? Eline fırsat geçirip de çalmayan bir kişi göstersene bana!.. Ha? Bir kişi!.. Kör olayım yoktur.
Sabahattin Ali
Menfaat bir bal çanağı, insanlar da sinektir, kenarından yetinmeyip ortasına dalanlar, çırpına çırpına boğulurlar.
Anonim
Güvenme insanların samimiyetine,
Menfaatleri için gelirler vecde
vaad etmeseydi Allah cenneti
O’na bile etmezlerdi secde.
Mehmet Akif Ersoy
Daima kendi menfaatini göz önünde bulunduran kimse, pek çabuk düşman kazanır.
Konfüçyus
Deveyi yardan uçuran, bir tutam ottur.
Refiki
Ama görüyorum ki insanların, merhameti bir yana bırakmayı öğrenmeleri lazım; zira menfaat her şeyden önce geliyor.
William Shakespeare
Bizden daha kudretli insanları sevdiğimize çok kere kendimizi inandırırız, halbuki dostluğumuzu meydana getiren sadece menfaattir, kendilerine yapmak istediğimiz iyilik için değil de umduğumuz faydalar dolayısıyladır ki onlara gönlümüzü veririz.
La Rochefaucauld
Çıkarlar karşılıklı olunca ve herkes sadece kendi çıkarını düşününce, kendi çıkarlarından olmamak için insanlar daha uzlaşmacı oluyor. Böylece işleri daha çabuk görüyoruz.
Deniz Vincente
Nasıl ki bir noktadan sonsuz doğru çıkarsa, bir akıldan da sonsuz fikir çıkar. Bunların çoğu birbirine zıttır, hepsi menfaate bağlıdır.
Hekimoğlu İsmail
Çıkarlarımızı bazen yanlış algıladığımız için, isteklerimizin çoğu yanlış bir yönde ilerlemektedir.
Dostoyevski
Menfaat düşüncesi dostluğu doğurmaz, dostluğun arkasından gelir.
Cicero
Menfaatlerinin esiri olanlar, şereflerini hiçe sayarlar.
La Edri
Yüksek insanlar adalet için, alçak insanlar ise menfaati için çaba gösterir.
Konfüçyus
Hiç, çoban koyunu güder mi dağda.
Olmasa gözleri süt, yoğurt, yağda.
Aşık Seyrani
İnsanın tüm hareketlerine, yalnız çıkarının merkez olması; bayağılıktır.
Bacon
İnsanlar öyledir! Bir şey beklemedikleri kimseleri pek tanımazlar.
Plautus
Menfaat sandalyeye benzer, başında taşırsan seni küçültür, ayağının altına alırsan yükseltir.
Cenap Şahabettin
İnsanları harekete geçirmek için iki manivela vardır: Menfaat ve korku.
Napoleon Bonapart
Nokta kadar menfaat için, virgül gibi eğilenler, sonunda düz hat olup çiğnenmeye mahkûmdurlar.
La Edri
Menfaat her dili konuşur, her kılığa girer, hatta menfaatlere karşı kayıtsız biri gibi görünmesini de bilir.
La Rochefaucauld

Ramazan ayı İle İlgili Komik sözler

2017 Ramazan Ayı geldi. Sosyal medyada çokça paylaşım yapılan konulardan biri haline gelen Mübarek Ramazan Ayı ile ilgili tweetler güldürdü. Sizler için twitter’dan derlediğimiz sosyal paylaşımlar ve ramazan ile ilgili sözler bu konuda yer almaktadır. Okurken keyif alacağınızı umuyoruz. Sizin de beğendiğiniz, eklemek istediğiniz sözler varsa konu altından yorum olarak gönderebilirsiniz. Hayırlı ramazanlar.
Çocuğun adı Ramazan ” Ben oruç tutmayacam” diyor x2 günah point.
orucu uykuya tutturmayın diyorlar da KRDŞM İMKANIMIZ VAR UYUYORUZ NE YAPALIM RAMAZAN AYINA ÖZEL SANAYİDE İŞE Mİ GİRELİM??
Ramazan Ayında ben;
-Sahur yap
-Uyu
-Uyan
-Akşama kadar Twitter
-İftar yap
-Sahura kadar sabahla
-Sahur yap
-Uyu
-Uyan
bi daha mı gelicez lan dünyaya.. (RAMAZAN PİDESİNİ YUMURTALI YAPTIRDI)
Ramazan Davulcusu Ben Olsaydım Söyleyeceğim Mani
” Sa Sa Saa Sahur Time, Sahur Time Sadness “
Ne zaman ki televizyon da Çağrı filmi reklamı görmeye başlarsam aha ramazan geldi diyorum.
İnşallah bu ramazan sivrisinekler de oruç tutar.
Ramazan ayı gündemi:
– Acıktım.
– Susadım.
– Kaç dakka var?
Ramazan itemleri;
Çağrı dizisi
Elinde coca cola şişesiyle eve koşan çocuk reklamı
Knor çorba reklamı
Hz.Yusuf dizisi

Hocam bişey sorcam ben, ramazan programından 600 bin tl alıyormuşsunuz doğru mu hocam? 11 ayın sultanı sizmişsiniz. Hocam? @hatipogluatv
Ramazan davulcusuna bahşiş vermemek için kapıyı açmayıp evde değilmiş numarası yapan biz, bizler.
Çok tatlı bakıyor. Çok tatlı gülüyor. Şeytan diyor sev şunu. Hatta aşık ol. Ramazan ramazan şeytana uymak olmaz şimdi. Allah çok şükür.
Koskoca Ramazan geldi, sen gelemedin zalım..
Balım 11 ay yemediğin bok, kırmadığın ceviz kalmıyor. Ramazan gelince melek moduna girip masallar anlatıyorsun. Hll spr dvm en iyisi sensin
sahurda içtigim suyla Ramazan’ın sonuna kadar oruç tutabilirim.
Bu sitede bazı insanlara ramazan pidesi muamelesi yapılmalı
Ramazan sayesinde iftar saatini düşünmekten sıkıntıya sıra gelmiyoo 😀
Ramazan davulcusu yine enstrümental..
Pou oynayan kuzenim tüm gün hayvanı aç bırakmış ramazan diye banane o da tutsun diyo.
Ramazan boyu twitter = İman power.
Her ramazan salatalık turşusu fotoğrafı paylaşmayı unutmayan bi sevgilim vardı, aynı insan bi yıl bile doğum günümü hatırlamadı.
Bİ İFTAR OLSUN;
2 BUÇUK LİTRE KOLA İÇECEM
KÖFTE YİYECEM
BÖREK YİYECEM
2 PİDE YİYECEM
PİLAV YİYECEM
TATLI YİYECEM
SONUÇ: ÇORBAYLA DOYDU.
Facebook’da Durmadan Oyun Davet Eden Arkadaşlar ;
Aynı Daveti İFTAR Yemeği İçinde Bekliyoruz .
-Kanka oruç musun?
+Hee ben orucum, babam iftar annemde sahur.
Ramazan sensin bana gülüşün iftar.
Sahurdur o sahur iftar olsa duramazdın
Ankara sahur yaparken Pensilvanya iftar yapıyor. O kadar ayrı düştüler.
Mutluluktan havaya uçsam iftar topuna denk gelir oracıkta can veririm.. böyle bi şanssızlık..
Şimdiden söylüyorum Trabzon dışındakiler “aa Trabzonda iftar vakti bize her yer Trabzon bizde yiyelim” gibi espri yapmasınlar vururum.
“Müslümanın gece hayatı olmaz” Diyenler hata etmiş.
Zira
Sahur var,
Teheccüt var,
Duâ var,
Kur’an var.
:))
Annemin sahur felsefesi ; ”Çay iç çay, susuzluğunu giderir.”
Sahur’da depoladığım suyu deve görse hörgücünden utanır.
Sahurda
Atv: sahur programı
Star: sahur programı
Kanal d : sahur programı
Flash tv : samsung galaxy s4 alana karpuz bedava
daha kaç sahur gerek bana benim seni unutmama
Sen oruç tutuyorsan komşunun çocuğu kesin hacca gidiyordur.
Kız utanmasa adını Twitter’da oruç tutan girl yapıcak.
TUTMAYIN LAN BENİ
-Oruç
Zayıflamak için oruç tutanlar cehennemede bronzlaşmak için girerler.

-GİTME
+Kalmam için bir neden söyle?
-Burada oruç daha erken açılıyor.
Sahurda yiyon yemeği yatıyon, koca gün yatıyon, iftarda yiyip yine camış gibi yatıyon. Sonra en iyi diyet oruç tutmaktır. Hayırlısı be.
Kuzenim sahurda 2 tüm tavuğu ekmekle yedikten sonra “oruç benim için rahat geçiyo ya” diyo, ulan çiftlik kurdun midende tabi rahat geçicek.
Sorsan oruç tutmaya gücü yetmez ama survivorda aç kalmaya razı.
Oruç başımda duman, ilk niyet ilk heyecan, kovaladıkça kaçan, iftar saatim misin?
Alışmak sevmekten daha zor geliyorsa bir de oruç tutmayı deneyin o daha zor gibi,bence yani..
Sırf oruç tutanlar biraz da tok karınla maç izlesin diye rabbim Brezilya – Şili maçı uzatmalara bıraktı. Ateyistlere benden hurma.
Biz MHP’den hükümeti devraldığımız gün oruç 8 saatti. Biz 12yılda 8saat daha ekledik. Ey Bahçeli buraya senin hayalin bile ulaşamaz hayalin.
Oruç sayesinde fakirlerin halini az çok anlıyorum. umarım zenginleri de anlayabilceğimiz bi organizasyon vardır.
Bu semtte bir oruç tutulur , birde Fenerbahce 😉
Oruç şakaları is loading in the timeline
Madem fakirlerin halinden anlamak için oruç tutuyoruz, fakirler neden oruç tutuyor ?
Adam “oruç tutan kız tontişliği” diye tweet atmış. Yokluğa bakar mısın? İbadetten bile kıza yürüyo
Sivrisinekler oruç tutsa bize ateisti denk gelir.
+Tansiyonum düştü bir şeyler de yiyemem oruç bozulur :/
-Tuzlu ayran veriyim sana dur.
+Konuşmayalım.
Sevaba girsinler diye balıklarıma da oruç tutturuyorum, 2 gundur yem vermedim galiba keyifleri yerinde. suyun ustunde sırt üstü yüzüyolar 🙂
Babaannem dedeme “yarın oruç tutsan ne olur, bugün teravihe gitmedin bi kere..” dedi, o da “şimdi çatı katında tövbe vakti” deyip çıktı.
Her iki lafından birinde oruç tuttuğunu ima eden kişi = Fotolarda dövmesi gözüksün diye uğraşan kişi
Hocam iyi günler,
Oruç tutsam yemek bozulur mu acaba?
Onu yaparsak Oruç bozulur mu; bunu yaparsak oruç bozulur mu; şunu yaparsak oruç bozulur mu… La tutma. Sana da yazık bize de…
Gelmeyen iftar yapmışlar sebastian
Ne var yani akşam yemeğe çıkalım mı? diyip iftar çadırına götürdüysem hem bence pilav çok güzeldi.
Boğaz manzaralı iftar mönüsü 170 TL imiş. garibanın halinden anlamak için baya iyi aktivite.
Kanka bildiğim çok güzel bi iftar çadırı var.
Mis gibi beleş Bağcılar Belediyesinin iftar çadırı varken Midpoint’te iftar açalım ne demek nazlı yarim?
İTİRAF VAKTİ
İFTAR VAKTİ DİYE OKUDUYSAN SEN=BEN

Ramazan iyi ya kilo veriyorum diyip iftar ve sahurda 3 tencere yemek yiyen kız bile mutlu.

21.yüzyıl karanlığı

Geçmiş acı veriyorsa geçmemiş demektir
Kimisi kendi hatalarından kimisi kendi dogrulariyla kaybetmekden.
21 yüzyılın kirli arkadaşlıkları sahte sevgileri bir okadar da kapitalizmin getirdiği benciliklerin kölesi olmuş insanlar.
Hepimizin yanlış olduğu dogrulariyla yaşama yön verilmiş bozuk sistemin doğruluğundan bahsedilerek yol almış Gitmek deyiz.
Eski edep ve adapların görgüsüz insanlarca yok edilerek toplumun huzurunu bir okadar da etik davranışlarını bozmuştur.
70 yaşındaki bir dedenin 18 yaşındaki kıza benimle lütfen konuş diyerekden yalvarması. :)
İnternetin amacı dışında olması ve bunu özgürlüğe bağlanması. Menfaatçi haydutlarin çoğalmasına olanak verir.
Sonra istanbulun adliyesinde sayfa sayfa cinsel istismar diye davalar gün yüzüne çıkar. Bizzat şahit oluyoruz.
Dedikya bozuk sistemin parcalariyiz velevki bozukluk herdaim olacak gerek emperyalist güçler tarafından gerekse içimizdeki o.c tarafından.
Ve daima. Bozuk sistemle devam etmeye yüz tutularak dış devletlerin refahi doğru sistem olarak lansman edilir ortaya beyin göçü ardından bizleri kendi şehirlerine sokmuyarak devam edicek
21 yüzyıl karanlığı
Selametle bu anlattıklarım gibi olmayın
2017/03/30

İyi Günler Mesajları, iyi günler sözleri

Gerek Günlük Yaşantımızda,Arkadaşa Veya Karşı Cinse Karşı İlgili Davranmak Amacıyla Kullandıgımız İyi Günler Mesajlarını Sözlerini Sizler İçin Derledik
Herkezin gununun hayirIi ve bereketIi gecmesini diIiyorum .
GünIer AydınIık Zamanın HuzurIu OLsun Günün Aydın OIsun iyi GünIer OIsun Sana Birtanem..
iyi GünIer; benim viran gönIümün suItanı, iyi GünIer; dost bağımın gonca güIü, iyi GünIer; Süreyya yıIdızım, iyi GünIer: ay yüzIüm, iyi GünIer; canımın cananı, Günaydın
GünIerimin ışığı GeceIerimin YıIdızısın SabahIarımın Güneşi GeceIerimin Ay’ısın SabahIarımın Günaydını geceIerimin Dumanısın Bebeğim iyi GünIer
Gün SeninIe GüzeI Güne BaşIamak SeninIe Sıcak OIucak, GünIerimiz Aydın geIeceğimiz ParIak OIsun Sana iyi GünIer OIsun bebeğim
Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekiIere sonra kapıIarımı açtığımda Bana değen ne varsa YüreğimIe beynim arası Çizgi derinIiğince iyi GünIer oIsun
DertIer OIsada ömrümüzde ışık bitmez KaIbimizde Yine GüIerek BaşIıyacağız Bu güne iyi GünIer OIsun Bitaneme…

EIini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene iyi GünIer
Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm KaranIık SabahIarımı AydınIatansın iyi GünIer Bebeğim

http://www.ecenindunyasi.com/iyi-gunler-mesajlari-iyi-gunler-sozleri
iyi GünIer CeyIan GözIüm Sabahımın Güneşi GözIerimin Işığı Hayata SeninLe iyi GünIer demeyi Seviyorum….
Kimseye iyi GünIer Demedim Hayatımda Günümü AydınIattın Sanada iyi GünIer OIsun Candan…
iyi GünIer yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıIdız yıIdız bezeyen karanIığımı doIunay gibi aydınIatan iyi GünIer
guzelsozlere.blogspot.com

Güzel Sözler

Bazen gitmek istiyor insan çok uzaklara,
İçine attıklarının silinmesi için,
Aklının durulup yüreğinin dinlenmesi için,
Ve varlığında mutlu edemediği insanların,
Yokluğunda kıymetini bilmesi için.Bazen sığınmak istersin bir yüreğe,

Anlık mı?
Ömürlük mü?
Bilemezsin...
Geçmişte yaşananlar,
Gelecekte olacaklar önemsizdir.

Belki yağmur dinene kadar,
Belki sonsuzluğa kadar...Nefes alabiliyorsak umut var demektir her daim umitvar olmak umuduyla ..Allah kulunu her zaman imtihan eder ama asla ihmal etmez vesselâm..
Nefes alabiliyorsak umut var demektir her daim umitvar olmak umuduyla ..

Allah kulunu her zaman imtihan eder ama asla ihmal etmez vesselâm..
Kırılmadan öğrenemezsin Üzülmeden gülemez Yorulmadan dinlenemez Yürümeden ilerleyemezsin Bir bedel ödemeden emek vermeden Hicbirşey elde edemezsin..

Sabr etmeden de sonunu göremezsin..
Acele ederek görmeye çalıştığın Seni paramparça eder..
Anlayamazsın..Bazen kirilsamda susuyorum
Kırmaktan korktuğum için
Rabbim kalbi kırık eylesinde
Kalb kıran eylemesin “En zor kışların arkasından gelirmiş,
En güzel baharlar…Acı çekmenin insanları akıllandırdığı bir gerçektir Tıpkı mutluluğun onları aptallaştırdığı gibi..Herşeyi ölçüsünde yaşamayı bilmeli insan..

Bekleyeni bekletende Allah
Bekleteni bekletende Allah
Sabrı verende Allah
Bekleyişlerimiz hayra çıkar inşallah
Elhamdülillah

Yağmur yağarken
Dualar red olunmazmis
Rahmet önce toprağa
Sonra gönüllere yağar mış Her insan yağmur damlasına benzer
Kimi çamura, kimide Gül, e düşer..

Başkasının gerçekliği; size açıkladığı şeyde değil, açıklayamadığı şeyde gizlidir.
Bu yüzden eğer onu anlamak istiyorsanız, sözlerini dinlemektense, söylemediği ama yaptığı şeylere bakın.


Güzel Sözler ,Güzel Sözler

KOMİK AŞK SÖZLERİ

EN KOMİK AŞK SÖZLERİ

Ne olursan ol gel diyeceğim ama ben bir Mevlana değilim. Yok sen gelme… Ben böyle iyiyim…
Gözlerime takıldıktan sonra kalbime düşen aşkım sakarsın işte kabul et
Kalbim zaten sen yokken de atıyordu eğer bu kadar iyi olsaydın atışını değil ritmini değiştirirdin canım. Ama bakıyorum ritim bozulmuş…
Müebbet Ceza kessin aşk sana, tek koğuşun göğüs kafesim olsun!
Adın yüzüme üflenmiş bir dua gibi sevgili, çok şükür bugünde aşığım sana. 
Eskiden kadınlar, eşlerinin ayaklarını yıkarmış. Şimdi yıka desek, diyebilsek, demeye çalışsak. Neyse. Kapatılım konuyu. 
Neymiş efendim öyle birden sevemezmiş. Vade farksız 12 taksit yapıyoruz, öyle sever misin? 
Siz hiç sevgilinizle yağmur altında el ele gezmek nasıl bir duygu biliyor musunuz? Bende bilmiyorum nasıl bir duygu. 
Bu devirde sevgilin için dağı bile delsen, amele der yine çeker gider. 
Biri sizi seviyorsa, gidin ve bu suça ortak olun.
Yüreğimin seni sevmesini sevdim. Sen bana niye kızdın ki?
Öyle bir severim ki seni, görmemişin sevgilisi olmuş derler. 
Benim canıma ‘tak’ etti, sen de ‘tık’ yok.
Askım seni seviyorum! Ama parayı daha çok… Lakin paranın ne önemi var, mühim olan miktarı!
İlk seni sevmeye başlamasaydım sanırım tüm insanları sevecektim. Ama sana aşık oldum ilk seni sevdim ve bu hakkımı bir daha kullanmamak üzere dondurdum.
Aşk acısı da neymiş… Sen bir de salonda ayak serçe parmağını sehpaya çarp o zaman acıyı görürsün.
Bana bir adım gelen aşk adaylarıma ben freni patlamış kamyon edası ile gelirim. Anlayın artık durumumu…
Kalbim çalındı, kalbim kırıldı, kalbim yandı kavruldu dendi ama kalbim Maşallah hala çalışıyor. Hadi be koçum kim yıkar seni…
Düşen bir yaprak görürsen, Beni hatırla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmiştim. imza: Copcu Rıza
Savaşma seviş, sevişirken zaten savaşıyorsun.
Bırakıp gittin beni… Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla…
Ona kalbimi verdim saklasın diye, salak buzdolabına koymuş bozulmasın diye.
Erkekler belediye otobüsü gibidir. Birini kaçırırsan beş dakika sonra oburu gelir.
Dokuz kere sev, onuncu olayım, Gerçekten sev, sonuncu olayım.
Ben ona baktım, o bana baktı, simdi dört çocuğa bakıyoruz.
Arabanın önündeki çocuklar kazalara, arabanın arkadaşındaki kazalarda çocuklara neden olur.
Ask karşındakini bulunmaz Hint kuması sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasında gecen zamandır.
KOMİK AŞK SÖZLERİ |



Güzel Sözler Güzel Sözler,

Yara Sözleri Alıntıları

Oysa kendi kendimizi üzüp heba ettiğimiz dertlerden de yara alırız.
Açılan her yara yarınımızı karalar..

Rabbim Ol Der Olur Kitabından

- Yasemin Ünlü


Endişelenme. İyi insanların, hep bir tür yarası vardır.

Sonsuza Dek Kitabından
- Kiera Cass



Yüzeyde, görünürde belli belirsiz bir iz ama dipte, derinde zonklayan bir yara.

İskender Kitabından
- Elif Şafak


''Peki bu jilet izleri,'' dedim, ''bunların sebebi ne?''
Sustu. Derin bir ah çekip sigarasına davrandı.
''Onlar aşktan,'' dedi Como Emmi.
''Acıtmıyor mu bu yaralar?'' diye sordum.
(...)
''Yarası acıtmıyor da hatırası acıtıyor bazen,'' dedi.

Ucunda Ölüm Var Kitabından
- Kemal Varol



Geçen iz bırakır geçmeyen yara.

Başka (Ayrılık Ayrı, Aşk Bitişik Yazılır)  Kitabından
- Kahraman Tazeoğlu


Sözlerle açılmış bir yarayı kapatmak için sözlerden çok daha fazlasına ihtiyaç vardı.

Kötü Bir Şaka Kitabından
- Italo Svevo



Mantığı yoktu bu aşkın, biliyordum…
Yaralı insanlar çekerdi birbirini…

Beni Asıl Hayat Aldattı kitabından
- Cezmi Ersöz


İnsanın yarasına tek başına, kendi kendine sarması iyileşmek midir?

Bukre kitabından
- Kahraman Tazeoğlu



Kimi insan, geçmişle geçememiş birbirine karıştırır. Halbuki, geçen iz bırakır, geçemeyen yara…

Söz kitabından
- Kahraman Tazeoğlu



Öyle bir kederdi ki yokluğun, kendi yaramı bile tanıyamadım. Soruyorum sana; içinden atamadığın hangi aşkın artığıydım? Kimin intikamı benden alındı? Ömrünün kaçıncı aşkında bana gelmiştin ve hangi durakta inecektin? Ellerin bendeyken kalbin kimdeydi?

Bukre Kitabından
- Kahraman Tazeoğlu


Onunla konuşmak, bir yaranın üstündeki bandajı kaldırıp yeniden kanatmaya başlamak gibiydi.

Aşk Tuzağı kitabından



Sakın geri gelme.
Açılacak bir yaraya daha yer kalmadı kalbimde!

Kıyısızlar kitabından
- Kahraman Tazeoğlu

Diriliş Ertuğrul Sözleri Özlü Sözleri

Aslan kapana girdi mi çakallar bile diş bilermiş (Ertuğrul Bey)
Sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır (Turgut Alp)
İmtihanı geçen, kendini yere deviren adam olmak gerek evlat. O zaman en büyük pehlivan da sensin, en büyük kahraman da (İbni Arabi)
Yiğidi en çok korkutan tek bir dert vardır. O da sevda… (Deli Demir)
Oba dediğin birlik ve beraberlik olduğu zaman ayakta kalır! Birlik bozulmuşsa düşmanın karşısında yenilmeye, yok olmaya mahkumsunuzdur! (Hayme Ana)
Okla yay iyidir. Öyle hançer gibi, kılınç gibi adamın dibine girmen gerekmez! (Gündoğdu)
Demiştim halep bizim mezarımız olacak diye (Kurdoğlu) Merak etme Kurdoğlu, neslimizden birileri gelir mezarımızı burada komaz (Deli Demir)
Allah bir yiğit çıkarır.O’nun sancağı altında tüm alemi birleştirir. O’nun evlatları da Konstantiniyye’yi de feth eder.
Kudüs’ü de alır. Mekke ile Medine’ye de hizmet eder (İbn-i Arabi)
Kaş dediğin yay, kirpik dediğin ok gibidir. Öyle bir bakacaksın ki erine, kalbinden vuracaksın (Selcan Hatun)
Eğer gökkubeyi mazlumların çığlıkları dolduracaksa, kutsal bildiğimiz töremiz, dilimiz, dinimiz ve toprağımız zalimler tarafından çiğnenecekse bizim kışlağımız olsa ne yazar olmasa ne… (Ertuğrul)
Aşık isen can baş üzre gel beri, münkir isen bak kapıdan dön geri (Halebi)
Bir nefesine bile hükmedemeyeceğimiz bir dünya için boyun mu bükeceğiz, zalime eyvallah mı diyeceğiz? (Ertuğrul)
Unutmayın!.. Oyun bitince şah da, piyonlar da aynı kutuya girerler sonunda. Galibin kim olduğunu onları masadan kaldıran bilir sadece… (Üstad-ı Azam)
Derler ki; “Güneş belirmişken yıldızlara bakıp yön tayin edilmez.” Bırak yıldızlarla uğraşmayı. Görmek istersen güneş benim elimde… (İbn-i Arabi)
Ya devlet başa, ya kuzgun leşe… (Hayme Ana)
Yiğide belâ yiğitlik yaparken gelsin. Şereftir. (Süleyman Şah)
Allah’ın varlığını unutmadan, kardeşini dardan kurtaracak vesileyi aramaktır tevekkül. Yiğidin imtihanı çetin olur ve yiğide durmak yaraşmaz. (İbn-i Arabi)
Yılan kapı kullanmaz! (Gündoğdu)
İhanetle kazanılan toprak, Kayılara yurt değil ancak cehennem olur. (Ertuğrul)

Birisi yok yere bana iyilik yaparsa, yok yere başım belaya girdi demektir! (Afşin Bey)
Yüreğine kin tohumları ekme kızım.Dünyada ki bütün kötülüklere rağmen, umut tohumları ek kızım ek ki zafer doğrudan iyiden yana olsun ve Allahın adaletine hep inan.Elbette o iblislerin de bir hesap günü gelecek. (Deli Demir)
[reklam2]
İsyan edip kötü söz söylemek yerine, Allah’ın adını an, dua et! Yüreğini iyiliklerle doldur ki nasibimiz iyi olsun. (Hayme Ana)
Unutmayasın!.. Elindeki sırrı saklayamayana yeni sır vermez Sırların Sahibi… (İbn-i Arabi)
Deveci ile ahbap olan, kapısını ona göre yaptırırmış. (Aykutluk)
Biz Türkler de mazluma umut olmayı severiz.
Kurtlar puslu havayı severmiş. Hadi yiğitlerim sefer bizim, zafer Allah’ındır!
Bize, hepimize düşen Allah’a tevekkül etmektir.
Ne vakittir yaradanın Rezzak ismini unutur oldunuz siz ha?
Allah yolunda öldürülenlere ölüler demeyiniz, aksine onlar diridirler. Ancak siz göremezsiniz.
Biz Türkler de var gücümüzle şehadete koşarız o vakit.
Düşmanın zalimliği hileleri hiçbir zaman bitmeyecektir.
Her ihanetin bedeli ödenir.
Bayrağa, pusata yemin olsun. Sefer bizim, zafer Allah’ın olsun.
Ertuğrul; Cenk ölünce kaybedilmez ağabey. Cenk düşmanlarımıza benzediğimizde kaybedilir.
Ertuğrul; Tek başına bir ümmet olan Hz. İbrahim gibi, yollara düşüp, senin o zavallı dediğin insanlarla, devlet kuracağım.
Ertuğrul; Rızık endişesine düşüp kimsenin gölgesi olmayacağız. Hak için, haktan gayrı bir yola düşmeyeceğiz…
Sonsuza kadar adalet… Sonsuza kadar hürriyet.
Ertuğrul; Hakikati bulmak için gerekirse tüm cihanın huzurunu kaçırırım.
Bamsı: Pusatlarımızın erişemiceği yerlere dualarımız ulaşır.
Ertuğrul; Gerekirse Hz. Peygamberimiz gibi bize inanan bir avuç insanla hicret edip düşeriz yollara.
Acı en büyük lütuf olmasa Allah en ağır olanları en sevdiği Peygamberlerine, dostlarına verir miydi?
Turgut; Beni ölümle korkutmayı hayal ediyorsan etme, ölüm benim için vuslattır.
Bamsı; Beyim hak için İbrahimce yanıp, İsmail gibi teslim olmak için yaşarız.
Gardaşlar sorarım size, insanı sevmeyen, Allah’ını sevebilir mi?
Allah bizi muhatap almış Kuran-ı Kerim’i indirmiş. Ben onu okumaz isem nankörlük yapmış olurum.
Yusuf’un yolunda kuyuda ölmekten korkmayız, Elhamdülillah!
Sevmek Allah’ın Adem oğluna bir armağanıdır.
Her yanımızı ihanet sarsa da hakikat galip gelecektir.
Bedelini ödemediğimiz hiç bir zafer bizim değildir. Ne mutlu bedel ödeyenlere…
Allah, kullarını zorluklarla imtihan eder. Lakin her darlıkla beraber bir kolaylık vardır elbet.
Hainler için yaşasın cehennem!
İnsanı ölümünden eceli korurmuş. Yeğise düşmeyin yiğitler.
Yiğidin bakışı, korkağın kılıcından keskindir.
Unutmayın gardaşlarım Allah oyunbozanların en büyüğüdür.
Öfkene sahip olasın; yoksa şeytan başından inmez.
Bu topraklarda yaşamak istiyorsak bedel ödemeliyiz. Bu topraklar kanımızı dökmeden bize yâr olmaz.
Eğer herkes senin gibi olsaydı, sen de herkes gibi olurdun.
Ocak nasıl ateşle tüter, alevle nefeslenirse; alpler de obada nizama itaatle gelir.
Şehit düşmemden korkarsan bir daha beni görmeyesin, Er diye yüzüme bakmayasın!
Yiğidin bakışı, korkağın kılıcından keskindir.
Soluk soluğa koşan atlara andolsun!
Dostumuzu düşmanımızı tanımaz olduk, yollar hep çiyan!
Bir canım var, o da Allah’tan emanet..
Bin türlü derdim vardır ama dermanı gücümde, gücüm de imanımdadır.
Bir Türk son nefesini vermeden son söz söylenmemiştir!
Biz seve seve can veririz, lakin bir karış toprak vermeyiz!
Zalime ‘eyvallah’ mı diyeceğiz? O vakit töre susmaz mı? O vakit ocağımız sönmez mi?
Derim ki bu fani dünyada tüm cihana kafa tutalım. Son anımıza kadar o zalimlerle cenk edelim.
Allah sevdiklerimizin canına kast edenlerden değil, canına can katanlardan olmayı nasip etsin.
Her kuvvet bilir ki Anadolu’ya hakim olmak, tüm cihana hakim olmaktır.
Aykız: İnancım pusat, sabrım da kalkan olsun yiğidim..
İbrahim’leri hiç bir ateş yakmaz. Hiç bir kuyu Yusuf’ları yutmaz. Firavunlar Musa’ya hükümdar olamaz!
Ertuğrul: Bunlar her türlü soysuzluğu yaparlar ama kurtulamayacaklarını anladıklarında merhamet isterler…
Yaralarım, şeref madalyamdır beyim. Onlar beni Allah katında gazi, seninle oğullarının karşısında alnımı ak eylediler.
Süleyman Şah: Bana bu yaşta mübarek bir fetih yaşattınız. Allah hepinizi iki cihanda aziz eylesin.
Düşmanımız bitmesin… Bitmesin ki gazamız çoğalsın.
Biz Müslümanlar cenk ettiğimiz kafire bile son bir kez merhamet gösteririz. Gösteririz ki belki doğru yolu bulur diye.
Zulme dur demek için, zalime kudretimizi göstermek için gazaya niyet ettik.
Anadolu şaha kalkar ise tüm İslam Alemi ayağa kalkacaktır.
Allah yolunda ol evlat. Allah yolunda ol ki, O da senin yanında olsun.
Allah’ın tokadını öyle bir yiyeceksiniz ki.. Günahlarınızın bedelini ödeyeceksiniz.
Bir sırrı koruyamayan, hiç kimseyi koruyamaz..
Ölüm bile ihanetten daha şereflidir.
Bilesiniz ki öldürseniz şehadettir. Sürgün etseniz hicrettir. Hapsetseniz halvettir. Elhamdülillah der geçeriz.
Bu cihan çok firavun gördü. Nemrud gördü. Ebu cehil gördü. Ancak Hz. İbrahim’in davası hepsine galebe çaldı.
Şimdi ya ecdadımız gibi dirileceğiz ya da yok olacağız .O yüzden evlatlar dirilmek lazım.
Sevmek bilmek değildir yenge.. Sevmek hissetmektir.
Bize düşen elimizde bir fidan varsa onu dikmektir. Vakti genişleten ve daraltan Allah’tır.
Ümidi yar olanın nasibi de hüzün olurmuş. Bize de hüznümüzü sevmek düşer.
Ne demiş Hazreti Peygamber(s.a.v.), küfür devam eder zulüm etmez. Onlara da dur diyecek bir yiğit çıkar inşaAllah.
İmanla Rabbine bağlanan bir gönül, hangi tehlike karşısında olursa olsun emanın haktan geleceğini bilir.
Yalanla süslü lafları söylersem, kendimi ve obamı kurtarırım, ama Allah beni böyle zayıflıktan korusun.
Açık verene kadar emmi. Kaçacak delik bulamayana kadar.. Gölgen, günahını parlatana kadar emin ellerdesin…
Yaratana sığınıp, her doğan güne bahar dalı gibi başlamak farzdır, ibadettir bize…
Bir erkeğin başarısızlığının iki nedeni vardır… Biri dizginlenemez hırsı, diğeri de aşk..
Şeytan seni görse ben ne işe yarıyorum der.
Bizim kelamımız Allah’tır. Hz. İbrahim’in ateşini göl eyleyen Allah gün gelir senin ateşine de merhamet gösterir.
Ertuğrul: Eğer gelemezsem bil ki Azrail canımı almıştır…
Halime: O vakit bil ki bende ölmüş olurum…
Ömrümde bir kadına elimi kaldırmadım. Allah bana o utancı yaşatmasın… Ama şunu bil ki, aklıma her geldiğinde cehennemde yanman için Dua edeceğim.
Zaman, her şeyin dermanıdır. Hataları da gösterir, sevapları da…
Ertuğrul: Eğer hala yaşıyorsa, gidip onu getiririm. Öldüyse, bunun hesabını sorarım. Yalnız Şehidin arkasından da göz yaşı dökmem.
İftira, yiğidin etini sıkılaştırır. İmanını da güçlendirir.
İhanet de kurtuluş da dosttan mı gelir, düşmandan mı bilinmez!
Sancak sahibine teslim edilmelidir. O; sahibi ki cenkten geri durmaz. Yaradan’dan umudunu kesmez.
İbn’ül Arabi: Allah, kulunun zahirine bakar, batınını görür. Nice içi kafir dışı Müslüman, dışı kafir içi Müslüman vardır…
Kader gayrete aşıktır derler, çektiğin zahmet gün gelir rahmete dönüşür.
Kalpler ancak Allah’ın zikriyle mutmain olur. Sana verdikleri yalandan kaç, hakikate sığın.
Atabey; Beni hain olarak anmayın. Her ne yaptımsa, ümmetin selameti için yaptım. Kuran rehberim, Allah şahidimdir. Başım diktir, davam haktır. Bu dava uğruna ölmek varsa ha uykuyla, ha baltayla!
Aslan kapana girdi mi çakallar bile diş bilermiş.
Adalet topaldır, ağır yürür ama gideceği yere er geç varır.
Esas olan doğru yolda olmak değil doğru yoldan bir an olsun çıkmamaktır!
Halime; Dünyevi aşkına kavuşamayacağını bildiğinde… İlahi aşka kavuşmak isteği ile yanıyor insan.
Varlık bir medresedir. Herkes talebedir, en büyük müderris ise Allah’tır.
Halkı zâlim olmadıkça Allah bir yeri helâk etmez.
Mermer yontulmadan, insan yanılmadan mükemmelleşmez. Dünya imtihandır…
Allah’ın varlığını unutmadan, kardeşini dardan kurtaracak vesileyi aramaktır tevekkül. Yiğidin imtihanı çetin olur ve yiğide durmak yaraşmaz..
Çaresiz kaldıkça Rabbin el-Kadir olduğunu hatırla. Aç kaldıkça O’nun Er-Rezzak olduğunu tekrar et kendine…
Unutmayasın!.. Elindeki sırrı saklamayana yeni sır vermez etmez Sırların Sahibi..
Ertuğrul’un evlenme teklifi; Halime, bilirsin. Bin türlü derdin vardır ama dermanı gücünde, gücünde imandadır. Ama bir tanesi varki dertli; hem en güzelidir, hemde yüreğimi yakar. Onunda dermanı sadece sendedir. O güzel gözlü ceylanki beni aldı yoluna kattı, seni yanına getirip aşka attı. Ben tam onun canını almaya meyletmiştimki yüreğimi aşk ateşiyle yaktı. Gönlümün sultanı, çocuklarımın anası, ömrümün candaşı ol.
Her kuş kendi cinsiyle uçar. Kartallar kartallarla, kargalar kargalarla.
Onların bir hesapları, tuzakları varsa Allahında bir hesabı var.
Hiçbir ihanet hainin yanında kalmaz!
İsyan edip kötü söz söylemek yerine, Allah’ın adını an, duanı et!
En büyük zafer nefsini tanımaktır. Düşman, insanın kendisidir. Dost ise, nefsi tanıyanın kendisidir.
Atalarımızın destanlarını masal mı sandın? Onlar bebe uyutmak için değil, adam uyandırmak içindir.
Allah bir yiğit çıkarır, onun sancağı altında tüm alemi birleştirir.
Bir nefesine bile hükmedemediğimiz bu dünya için boyun mu bükeceğiz?
Davamız kuru bir cihangirlik davası değildir. Bilakis davamız İslam davasıdır.

Özlü Sözler

Öne Çıkan Yayın

İhanet ile ilgili Güzel Sözleri

Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun. En büyük kazığı dostlarından yersin, çünkü savunma sistemleri, düşmanl...

Senin Burçun Hanğisi

  • Yengeç Burcu Sözleri
  • Yay Burcu Sözleri
  • Terazi Burcu Sözleri
  • Oğlak Burcu Sözleri
  • Kova Burcu Sözleri
  • Koç Burcu Sözleri
  • İkizler Burcu Sözleri
  • Boğa Burcu Sözleri
  • Başak Burcu Sözleri
  • Balık Burcu Sözleri
  • Aslan Burcu Sözleri
  • Akrep Burcu Sözleri
 
Güzel Sözler Resimli Sözler Güzel Sözler Resimli Sözler